تلاش خودروسازان برای فرار از شکست

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

تلاش خودروسازان برای فرار از شکست
بازديد : 864


تلاش خودروسازان برای فرار از شکست 1

 

دومین روز از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در شهرهای آمل و کرج برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ایران در حالی روز چهارشنبه 9 اسفند ماه با برگزاری دو مسابقه پیگیری می شود که حساسیت در این روز، به اوج خود می رسد. تیم های کاله مازندران و متین ورامین که در بازیهای اول خود پیروز شدند در این روز برای رسیدن به دومین پیروزی و صعود به فینال به میدان می آیند، ضمن اینکه خودروسازان یعنی پیکان و سایپا هم برای فرار از شکست و داشتن شانس دوباره برای رسیدن فینال تلاش می کنند.
در آمل تیم های کاله مازندران و پیکان تهران به مصاف هم می روند. در این بازی که از اهمیت خاصی برای دو تیم برخوردار است مدعیان به مبارزه با یکدیگر برای پیروزی می جنگند. کاله که به حمایت هوادارانش در این روز بسیار دلخوش کرده است در حالی به مصاف نماینده تهران می رود که می داند مقابل این تیم کار سختی را دارد. بهروز عطایی که در اولین بازی 3 بر 2 پیروز شده برای تمام کردن کار و صعود به فینال برنامه ریزی کرده و در طرف دیگر پیمان اکبری و بازیکنانش با تمام توان به میدان می آیند تا اجازه پیروزی را به این تیم ندهند. در این بین آمار و ارقام نشان می دهد که آملی ها در شهر خود مقابل پیکان پیروز بودند و همین موضوع از نظر روانی کار را برای تهرانی ها سخت می کند. اما نباید فراموش کرد که تیم پیکان از تجربه بالایی در این مرحله سود می برد و شاید انگیزه بالای تهرانی ها برای انتقام گرفتن از آملی ها در این روز، تدارک یک بازی زیباتر از بازی رفت را رقم بزند. به هر حال هر دو تیم تنها به پیروزی در این بازی فکر می کنند و با تمام داشته هایشان قدم به میدان مبارزه می گذارند.
اما در دیگر بازی این مرحله تیم های سایپا البرز و متین ورامین در شهر کرج مقابل یکدیگر به میدان می روند. سایپا که در بازی رفت نتیجه را(3 بر صفر) به تیم متین واگذار کرده بود برای اعاده حیثیت به میدان می آید تا در شهر خود به اولین پیروزی این مرحله برسد و شانس خود برای رسیدن به فینال را امتحان کند. فرهاد نفرزاده که می داند برای رسیدن به فینال باید از سد تیمی چون متین که از انگیزه و قدرت بالایی برخوردار است بگذرد، بنابراین با برنامه ای جدید پا به میدان می گذارد. اما این در حالی است که در طرف دیگر میدان، مصطفی کارخانه و بازیکنانش که اولین سال حضور در لیگ را با این تیم تجربه می کنند و تا کنون به نتایج خوبی رسیدند، برای فینالیست شدن به کرج می روند. آنها که در پایان دور مقدماتی در رده دوم قرار گرفتند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند، نمی خواهند صعودشان به بازی سوم کشیده شود و به همین دلیل با تمام توان مقابل تفکرات نفرزاده و بازیکنان جوانش به میدان می روند و همین موضوع می تواند همچون بازی رفت مسابقه بسیار زیبایی را رقم بزند.
به هر حال دومین روز مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از حساسیت بالایی برخوردار است و باید منتظر بود و دید که تیم های مدعی در این روز جشن صعود به فینال را برپا می کنند یا بازیها به روز سوم کشیده می شود و باید در انتظار یک مسابقه دیگر از تیم ها بود.
 
برنامه بازیهای روز چهارشنبه به شرح زیر است:
آمل ساعت 15:30: کاله مازندران – پیکان تهران
کرج ساعت 15:30: سایپا البرز – متین ورامین

لازم به ذکر است بر اساس اعلام مسئولین صداو سیما مسابقه بین سایپا و متین ورامین از شبکه سوم سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد.




موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف